hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > قم| توجه بانوان قمی به بیانیه گام دوم انقلاب

قم| توجه بانوان قمی به بیانیه گام دوم انقلاب

عضو علی البدل شورای اسلامی شهر قم گفت: بانوان قمی باید به عنوان زن انقلابی وارد عرصه‌های مختلف شوند و با مطالعه بیانیه گام دوم انقلاب بررسی کنند که کدام بخش این بیانیه به بانوان مربوط می‌شود.

 

به گزارش رویداد ایران، نرجس نیازمند در مراسم تجلیل از بانوان فعال که به همت هیأت خواهران متوسلین به حضرت ابوالفضل در مصلای قدس برگزار شد، اظهار کرد: روز ولادت حضرت زهرا(س) از این ظرفیت برخوردار است که به عنوان روز جهانی ثبت شود.

وی با تأکید بر پرداختن به ابعاد مختلف زندگی حضرت زهرا (س) بیان کرد: الگوبرداری ما بانوان از حضرت زهرا(س) باید در بخش‌های مختلف زندگی جلوه‌گر شود و بانوان در امور فرزندآوری، تربیت فرزند، همسرداری، کار و فعالیت اقتصادی، اجتماعی و سیاسی به ایشان تأسی کنند.

عضو علی البدل شورای اسلامی شهر قم با اشاره به شناسایی جلوه‌های مختلف زندگانی حضرت زهرا(س) گفت: بانوان باید به وظایف خود در محیط خانه و خانواده‌ عمل کنند ولی در شیوه غربی می‌خواهند زن را از خانه و خانواده دور کنند.

وی عنوان کرد: برخی از بانوان در امور خانواده و فرزندآوری موفق بودند و حتی در عرصه علمی و فرهنگی ورود پیدا کردند بنابراین نباید به یک بعد توجه شود و از جنبه‌های دیگر فعالیت خود غافل شویم.

نیازمند با بیان اینکه باید الگوبرداری به طور مطلوب انجام شود، گفت: لازم است به عنوان زن انقلابی وارد عرصه‌های مختلف شویم و با مطالعه بیانیه گام دوم انقلاب بررسی شود کدام بخش این بیانیه به بانوان مربوط می‌شود.

وی تقویت معنویت در خانواده را یکی از مهمترین وظایف بانوان عنوان کرد و افزود: مهمترین نقش و وظیفه بانوان این است که در زمینه بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اقدام کنند و در این حوزه به ایفای نقش خود در خانواده بپردازند.

عضو علی البدل شورای اسلامی شهر قم با عنوان اینکه بانوان در گذشته قالیبافی می‌کردند و به همه امور مربوط به خود رسیدگی داشتند که در تقویت روحیه آنها بسیار مؤثر بود و آرامش را برای آنها به ارمغان می‌آورد، به سخنان رهبر معظم انقلاب در زمینه اهمیت عهده گیری مسؤولیت فضای مجازی اشاره کرد وگفت: مادران می‌توانند فضای مجازی را هدایت و رهبری کنند تا در آینده مشکلاتی در این حوزه گریبانگیر جامعه نشود.

نیازمند تأکید کرد: بانوان در شهر قم باید منشأ کار و تلاش اقتصادی همراه تقویت معنویت در جامعه باشند و به سمت گام دوم انقلاب پیش بروند که اگر این امر محقق نشود؛ شرایط سختی رقم خواهد خورد.

در بخش دیگری از این مراسم احمد امیر آبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امام خمینی(ره) ما را از اسارت طاغوت نجات دادند و به آزادی و آزادگی رساندند.

وی اضافه کرد: ملت ایران پیش از انقلاب وضعیت مناسبی نداشتند و سرنوشت ملت ما در گرو انگلیس و بیگانگان بود ولی امروز خود، سرنوشتمان را تعیین می‌کنیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برگزاری این مراسم جای تقدیر دارد و فرصتی است تا از زحمات بانوان استان تقدیر شود.

در پایان این مراسم از 200 بانوی فعال در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی تقدیر شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد